جهانگردي و گردشگري
اطلاعات جامع در مورد جهانگردي و گردشگري و بليط هاي لحظه آخري هواپيما
 

 

درباره دبي


دُبي يا دوبي يكي از اميرنشين‌هاي هفت‌گانه امارات متحده عربي است. دبي بيشترين جمعيت را در ميان اين هفت امارت دارد و دومين امارت بزرگ آن، و با تنها ۵ درصد از مجموع وسعت خاك امارات عربي متحده (۴٬۱۱۴ km²) بعد از بزرگترين امارت ابوظبي (۶۷٬۳۴۰ كيلومتر مربع) با بيش از ۸۵ درصد از كل مساحت امارات متحده عربي مي‌باشد.


جمعيت كل امارات متحده عربي حدود هفت ميليون نفر مي‌باشد كه از اين ميان كمتر از يك ميليون نفر آن بومي و بقيه مهاجر مي‌باشند. از ميان مهاجرين بيشترين آنها هندي و فيليپيني مي‌باشند. ايرانيان در اين امارت ضمن داشتن سفارت داراي كلاب و بيمارستان هم مي‌باشند.

 

 

جاذبه‌هاي گردشگري دبي

 


فواره دبي:

فواره دبي كه بزرگترين و باشكوه ترين فواره موزيكال جهان است از ساعت 18 تا 24 هر پانزده دقيقه يك موزيك جديد پخش مي‌كند و با ارتفاعي حدود بيست و پنج متر به رقص مي‌پردازد.


برج خليفه:

بلندترين برج دنيا با حدود هشتصد متر ارتفاع. در كنار آن مركز خريد دوبي است كه بزرگترين مركز خريد دنياست و تمام برندهاي معروف در آن شعبه دارند. همچنين در مركز خريد دوبي يك پيست اسكي روي يخ هست كه در آن معمولا بازي‌هاي اسكي روي يخ برگزار مي‌شود. همچنين اسكلت يك دايناسور در آن قرار دارد.


برج العرب:

تنها هتل هفت ستاره خاور ميانه با ارتفاع ۳۲۱ متر است. پيست اسكي دبي از مكانهاي ديدني دبي به شمار مي رود. اين پيست اولين پيست اسكي سرپوشيده خاورميانه مي باشد و سومين پيست سر پوشيده اسكي در كل دنياست كه در سال 2005 افتتاح شده است. پيست اسكي دبي 5 دور دارد كه بلندترين آن 400 متر طول و 60 متر ارتفاع را دارا است. مساحت اين مجموعه 22.500 مترمربع است كه در تمام روزهاي سال پوشيده از برف است. اسكي‌بازها و اسنو‌بورد سواران در هرسطحي ميتوانند از شيب هاي گوناگون آن استفاده و لذت ببرند.


پارك آبي وايلد وادي:

 اين پارك آبي بيش از 23 نوع وسيله تفريحي و سرگرمي را دارا است كه بيشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و گردشگران ميتوانند به صورت پيوسته از تمامي آنها لذت ببرند. اين پارك آبي با مساحتي 5000 متري بين هتل برج العرب و هتل ساحلي جميرا قرار دارد. پارك آبي دبي به صورتي طراحي شده كه شما ساعت ها از آن لذت خواهيد برد. در اين پارك مي توانيد از سرسره سرعت با حالتي بي وزني چيزي حدود 80 كيلومتر در ساعت سرعت پيدا كنيد و كوچكترين آسيبي نبينيد.


چتر بازي:

 دبي بهترين منطقه براي چتر بازي در تمام دنيا است كه در نزديكي ساحل جميرا انجام مي شود. بيشتر چتربازان براي يك پرش نفس گير و پرهيجان به دبي مي آيند. علاوه بر چتربازان، گردشگران تورهاي گردشگري ايران دهكده نيز مي توانند در اين تفريح پرهيجان، تمام مناطق زيباي دبي را در آسمان آبي تماشا كنند و لذت ببرند. منطقه چتربازي دبي 260000 متر وسعت دارد و جاي مناسبي براي گردشگران است كه كمي استراحت كنند و با نوشيدن يك فنجان قهوه و ديدن چتربازان لذت ببرند. اين مركز چتر بازي با حمايت شيخ حمدبن محمدبن رشيد آل مكتوم، شاهزاه‌ي دبي و بيش از چندين سال تجربه مكاني امن و مطمئن براي چتربازي است. همچنين منطقه چتربازي دبي زير نظر فدراسيون جهاني ورزش مي‌باشد كه داراي استانداردهاي جهاني نيز است.


بالن سواري:

در دبي به دور از شلوغي شهر و بر فراز اقيانوسي از شن ميتوانيد از بالن سواري تكرار نشدني لذت ببريد و نظاره گر غزالها، آهوهاي سرگردان، شترهاي بيابان و طلوع آفتاب از پشت كوهستان حجر دبي باشيد. هيچ لذتي بهتر از آرامش و زيبايي بالن سواري بر روي صحرا و مناطق حيرت انگيز دبي وجود ندارد. شما ميتوانيد با اين تورهاي بالن سواري ساعت ها بر فراز آسمان دبي باشيد و بهترين مناظر ديدني را براي خود خلق كنيد. بهترين زمان بالن سواري زماني است كه باد ملايمي مي‌وزد.


سافاري در دبي:

 از معروفترين تفريحات دبي سافاري مي باشد. در اين گردش لذت بخش شما مي توانيد چهره واقعي كوير و زندگي باديه نشين ها را از نزديك ببينيد. گردشهاي سافاري متفاوت هستند و از چندين ساعت تا چندين روز را دارا هستند. بهترين زمان رفت به اين تور از ساعت 3 ظهر به بعد مي‌باشد. در اين گردش شما با ماشين هاي چهارمحور به دل كوير زده و از تپه هاي شني كوير عبور خواهيد كرد و سپس به يك كمپ مي رسيد كه بصورت سنتي ساخته شده است. بعد از صرف شام و نوشيدني، استفاده از بوفه كامل، موزيك زير آسمان زيباي كوير، اين تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت 10 شب پايان مي يابد.


فراري ورد ابوظبي:

فراري ورد اولين و تنها پارك جهان با برند فراري است كه در ابوظبي پايتخت امارات واقع شده است. اين پارك داراي سريعترين Rollercoaster (ترن هوايي) مي باشد كه در تمام روزهاي سال باز و براي گردشگران در هر سني تجربه اي فراموش نشدني رقم خواهد زد.


مساحت اين شهربازي بزرگ دنيا 200 هزار متر مربع است كه در جزيره ياس ابوظبي قرار گرفته است. اين پارك داراي ۲ فروشگاه، رستوران هاي متعدد با سنت هاي آشپري ايتاليايي، چندين موزه فراري و بازي هاي شبيه سازي رانندگي با ماشين فراري است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۱۵:۴۶ ] [ امين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اين وبلاگ قصد دارم به بررسي شهر هاي مختلف ايران و كشور هاي جهان براي سفر بپردازيم همچنين به بررسي بليط هاي لحظه آخري هواپيما براي مقاصد مختلف خواهيم پرداخت . با ما همراه باشيد تا قبل از سفر اطلاعات مفيدي در مورد مقصد خود قبل از سفر كسب نماييد.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی